Redescoperă Moldova. Urmărește CEA MAI AMPLĂ CAMPANIE din această vară. Vei afla despre TRASEE BINE GÂNDITE pentru o vacanță de câteva zile petrecute ACASĂ

Pe blogul meu am tot scris în ultimul timp, mai exact de 6 ani deja, mici idei și articole despre Moldova. În tot acest timp, lucrurile s-au schimbat, s-au îmbunătățit, au fost desfășurate diverse campanii de promovare ale Moldovei. În contextul anului zbuciumat, pe care îl trăim acum, avem și mai mult nevoie de informații utile, ca să ne cunoaștem țara, dar și să ne odihnim acasă. 

Așa că astăzi, s-a dat startul unei ample campanii de promovare a turismului intern – Redescoperă Moldova. În cadrul proiectului, care se va desfășura până la sfârșit de septembrie, vor fi organizate o serie de expediții care au drept scop de a (re)descoperi locațiile mai puțin cunoscute. Vor fi lansate concursuri pentru amatorii de experiențe inedite și locații superbe din Republica Moldova, precum și o campanie de promovare directă a zecilor de unități de cazare din Republica Moldova. Ministrul Educației, Culturii și Cercetării, susține că „proiectul #RedescoperaMoldova este o continuare logică a programului educațional virtual „Descoperim Republica Moldova, împreună!”.

Pagina de Facebook a CAMPANIEI https://www.facebook.com/redescoperamoldova/

Iulian Bercu, inițiatorul proiectului dă mai multe detalii din casă, asta ca să știți, că chiar merită să urmăriți tot ce fac:„#RedescoperaMoldova conține mai multe componente: pe parcursul lunii iunie vor mai avea concursuri cu multe premii pentru cei mai activi călători la ei în țară, care ne vor împărtăși propriile experiențe. După care vom organiza trei expediții de mai multe zile prin zonele de sud, centru și nord ale țării, în cadrul cărora circa 30 de formatori de opinie din Republica Moldova și statele vecine vor promova locații, oameni și cultura țării noastre și un proiect de promovare a zâteva zeci de mici afaceri în turism pentru a le asigura o vizibilitate mai bună”

„În ultimii 5 ani Proiectul de Competitivitate din Moldova a susținut dezvoltarea a zeci de mici afaceri în turism, crearea de experiențe și produse turistice inovative, fiind implementate vaste campanii de promovare a potențialului turistic atât pe extern dar și printre moldoveni. În rezultat, 33 pensiuni rurale și-au extins și au îmbunătățit condițiile de primire, 27 crame au dezvoltat serviciile oenoturistice, mici artizani și agenții de evenimente s-au integrat pe circuitele turistice. Turismul intern este o șansă de a ne cunoaște țara, de a reveni la rădăcini, dar și să creăm emoții și legături cu oamenii din regiunile turistice. De aceea, #RedescoperaMoldova este un proiect perfect asociat cu valorile brandului de țară”, a afirmat Diana Lazăr, vicedirectorul Proiectului de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UKaid.

Promovarea destinațiilor de călătorie în proiectul #RedescoperaMoldova este susținută de Proiectul de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UKaid și Asociația Națională de Turism Receptor din Moldova. Proiectul este desfășurat cu suportul financiar al partenerilor generali Moldova Agroindbank, Purcari Wines și Kaufland Moldova. Expedițiile sunt organizate în parteneriat cu importatorului automobilelor Volvo Car Moldova și sunt susținute de partenerii tehnici ai proiectului, rețeaua de magazine Darwin.md și rețeaua de stații PECO – Avante Moldova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *