(Video) Să fii printre nori

În Sinaia am fost şi cu alte ocazii, am vizitat Castelul Peleş, ne-am primblat prin oraş. De data aceasta am ajuns în Sinaia la invitaţia reprezentanţilor Vila Camelia. Aşa că ne-am îmbarcat toţi vineri seara şi la doua noaptea eram deja la hotel. Drumul a fost dificil, am mers noaptea, plus spre final am prins şi o ploaie bună. Mare noroc că cei de la pensiune ne-au aşteptat, dar mare noroc şi de copii, care au făcut nani, mai pe scurt au fost cuminţi.

Vila Camelia datează din 1884, iar în luminile nopţii, spuneam că am ajuns la 2 noaptea, mi s-a părut şi mai elegantă.vila camelia

A doua zi de dimineaţa în prim plan a fost parcul de dinozauri din Râşnov, la întoarcere am hotărât să vedem Sinaia de la înălţime.

COTA 2000 (10)
Primaria din Sinaia

Punctul de îmbarcare în telecabină este un pic mai sus de Primăria din Sinaia.

COTA 2000 (1)Aici sunt 2 posibilităţi, fie mergi până la cota 1 400, fie până la cota 2 000. Am luat bilete pentru toţi până în Vârful Furnica, cota 2000. Priveliştile sunt nemaipomenite chiar dacă a trebuit să achităm pentru întreaga familie tocmai 125 RON.

Vântul destul de rece, iar norii practic treceau prin noi. Un cioban îşi primbla oiţele pe vârf de munte, alţi călători se încălzeau în restaurantul Ceanul Crăpat, în faţă aveam doar piscuri de munţi. Ei, cum să nu-ţi placă?

Nu ştiu cum o fi iarna dar cu siguranţă şi toamna este perfectă pentru un sejur în Sinaia. Noi cel puţin ne-am îndrăgostit de munte şi următorul pas este să ne apucăm de trekking cu toată familia. Deja caut trasee simple, potrivite pentru copii.