44.000 de pahare de vin consumate la a doua ediție a Festivalului Vinului Moldovei, Snagov

Peste 11.000 de vizitatori și aproximativ 44.000 de pahare de vin consumate-acesta este bilanțul celei de-a doua ediții a Festivalului Vinului Moldovei, care a avut loc la Snagov în weekend-ul 14- 15 septembrie, informează Agerpres.ro

La acest eveniment dedicat Republicii Moldova au participat, prin intermediul Oficiului Național al Viei și Vinului, 32 de crame, care au prezentat publicului din România peste 200 de etichete de vin, majoritatea dintre acestea fiind premiate la marile competiții internaționale de profil. Este vorba de Asconi, Agrici, Atu Winery, Bardar, Barza Albă, Basavin, Bostavan, Castel Mimi, Château Vartely, Cricova, Carlevana Winery, Doina Vin, Fautor, Gitana Winery, Imperial Vin, Kazayak Vin, Maurt, Mileștii Mici, Asociația Micilor Producători, Carpe Diem, Purcari, Rădăcini Wines, Sălcuța, Suvorov Vin, Timbrus, Vinăria Hîncești, Vinuri de Comrat, Vinăria din Vale, Vinia Traian, Chateau Cristi, Vinăria Dac, Tomai Vinex, Equinox etc.

Photo: www.themoment.ro | Dan Alexandru

,,Am păstrat formatul de anul trecut, spațiul de eveniment și conceptul, pentru că suntem de părere că aceasta este formula potrivită pentru a ne promova: combinația de muzică, vin de calitate și gastronomie moldovenească. Misiunea principală a Oficiului Național al Viei și Vinului, care reunește toate cramele din Moldova sub brandul de țară Wine of Moldova, este de a promova toate aceste crame pe plan internațional și pentru a le oferi producătorilor sprijin în ceea ce privește exportul. România este a doua piață ca valoare și volum unde exportăm, conform cifrelor de anul trecut”, a declarat Irina Bîstrițchi, director adjunct ONVV.

Festivalul Vinului Moldovei este primul și singurul festival de vinuri digitalizat din România care, prin utilizarea tehnologiei dedicate, a reușit să faciliteze informarea publicului și accesul rapid la toate detaliile și activitățile festivalului. Accesul la eveniment s-a făcut printr-o brățară identificabilă prin cod unic, care a fost scanată la fiecare degustare, vizitatorii având astfel posibilitatea de a oferi vinului degustat un rating pe o scara de la 1 la 5, prin intermediul unei interfețe digitale.

Vinul Moldovei. O legendă vie este brandul de țară care reunește toți producătorii de vinuri din Republica Moldova și este marcă înregistrată susținută de Oficiul Național al Viei și Vinului. Acesta a reorientat complet industria viticolă din această țară către calitate și excelență, de aceea Vinul Moldovei este un vin al schimbării și al transformărilor, dar și o promisiune și un angajament față de consumatori.

Sursa foto themoment.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *