Vineri,19 Februarie, ajung la Social Media Summit Bucuresti 2016

Eu anul acesta am dat-o în studii şi participări la conferinţe. Dacă la Conferinţa Modern Trade Bayer (24-25 Feb) am deja un loc asigurat, pentru conferinţa Social Media Summit Bucureşti din 19 Februarie încă mai stăteam la dubii, ce fac? Or joi trebuie să ajung şi la “O seară Perfectă“…sper să le reuşesc pe toate, după emisiune fug repejor la gară, în direcţia Bucureşti.

Voi participa în calitate de blogger, sincer abia aştept, sunt sigură că voi afla o mulţime de lucruri referitor la Social Media. Eu chiar cred că noi, cei din Moldova, suntem foarte departe de tot ce se întâmplă în România şi avem atâtea şi atâtea de învăţat. Vor vorbi de strategiile eficiente de promovare în reţelele sociale. Vor dezbate cele mai bune campanii din ultimul an şi voi afla care sunt tendinţele pentru 2016.  Care sunt strategiile eficiente în 2016? Ce înseamnă pentru companii explozia reţelelor sociale? Ce vor, de fapt, consumatorii de la branduri în era retelelor sociale? Voi afla tendinţele care vor schimba anul acesta regulile jocului în social media! Sună foarte promiţător.

Urmărind programul, organizatorii mă informează că era tatonărilor s-a încheiat. Social media este deja o forţa care transcende din online în offline. Companiile, brandurile şi creatorii de conţinut trebuie să treacă acum la urmatorul nivel, în care creativitatea aduce rezultate de business.

Ce multe din astea ne lipsesc nouă. De asta şi am aplicat la această conferinţă. Dar poţi veni şi tu, nu te costă mult, transportul până la Bucureşti, biletul şi cam atât. Or dacă eşti blogger poate prinzi oferta lor pentru bloggeri. Încearcă să aplici, cu siguranţă merită. Cel puţin judecând după speakeri şi program zic că e o investiţie bună.

  • 10:00 – 12:00 SESIUNEA 1

    SOCIAL MEDIA, NIVELUL URMATOR

    Ce inseamna pentru companii explozia retelelor sociale?
    Ce vor, de fapt, consumatorii de la branduri in era retelelor sociale?
    Afla tendintele care vor schimba anul acesta regulile jocului in social media!

    Vorbitori:

    Mugur Patrascu, Screen Native
    Cristian Manafu, www.manafu.ro
    Chef Foa, Founder, Flavours

    Virginia Otel, Communication Leader, Grupul Garanti Romania
    Nir Refuah, Chief Digital Officer, McCann Erickson CEE & CEO MRM Worldwide Bucharest

  • 12:30 – 13:30 SESIUNEA 2

    SOCIAL MEDIA SI VALORILE AUTENTICE ROMANESTI

    Ne laudam ca suntem romani, cand ne este bine. Dar ne este greu sa demonstram cine suntem si care sunt valorile noastre. Asteptam s-o faca altcineva. Pentru ca, la greu, uitam sa fim realisti. La greu nu ne mai place sa fim romani si vorbim cu usurinta despre cat e de rau totul in jur, visand cu ochii deschisi la paradisul de peste hotare.
    Cine suntem de fapt? Ce dorim sa aflam si sa comunicam despre noi? Stim cat de mare este impactul fiecarui cuvant pe care il folosim in social media?

    Vorbitori:

    Tudor Giurgiu, Regizor, Scenarist, Producator
    Catalin Nastasoiu, Fondator, Ronativ

    Marius Tudosiei, Fondator, Bacania Veche
    Cristi China Birta, www.cristianchinabirta.ro
    Roxana Memetea, Managing Partner, DDB
    Marta Usurelu, Redactor Sef, Revista Biz

     

    social media summit 2016