Turiştii întreabă- Solei Turism răspunde

Urmăresc ce noutăţi au site-urile agenţiilor de turism şi am dat de aceste întrebări şi răspunsuri pe site-ul Solei Turism, mi s-au părut foarte utile, inclusiv pentru cititorii mei.

           Câte hoteluri sunt în Antalya?

Circa 1.200

           Cât va costa odihna?

  • La formarea pretului unui sejur influenteaza multi parametri subiectivi, care depind de preferintele individuale a turistilor, si e dificil de numit un pret fix, in afara de pachetele turistice deja pregatite pentru destinatiile populare si sezoniere.  Detalii

    Care e regimul de viză pentru Turcia?

    Fără viză!

    Ce perioadă de valabilitate trebuie să aibă un paşaport la plecarea în Turcia?

    Cel puțin 6 luni de la data sosirii în Turcia. Detalii

    Cum caut individual hoteluri în Turcia ?

    Compania Solei-Turism dispune de un sistem on-line performant cu actualizare in regim non-stop de cautare a hotelurilor in Antalya, unde se ofera posibilitatea de a selecta de sinestator perioada, regiunea, hotelul si multe altele cu vizualizarea preturilor si locurilor disponibile.

    Care este deosebirea între hoteluri de 4* şi 5*, all inclusive şi ultra all inclusive?

    Solei-Turism a pregatit un raspuns detaliat la acest capitol.

    În care ţări ale lumii cetăţenii R.Moldova pot călători fără viză?

    La etapa actuala are importanta titulari ai paşapoartelor biometrice sau non-biometrice sint cetatenii Republicii Moldova. Lista statelor

    Odihnă în Grecia. Cum e mai convenabil în hotel, apartament sau vilă?

    Sint solicitari, care se trateaza individual in dependenta de dorintele turistilor.

    Daca calatorii doresc in strainatate sa se simta ca acasa si sint o familie sau un grup numeros de persoane – este optional de selectat sejurul la vila sau apartamente. La procurarea turului nu se achita si se economiseste la alimentatie, dar in bucataria vilei sau apartamentului se pot prepara bucate cu produse procurate de pe loc la preferintele culinare proprii si cantitatea necesara. Ca alternativa se poate de vizitat restaurantele cu bucatarie autohtona.

    Preturile difera in dependenta de comfortabilitatea localului si departarea de la mare. Cand va programati si cunoasteti suma in care planificati sa va incadrati pentru a petrece vacanta – managerilor agentiei e mai simplu de selectat ofertele.

    Daca turistii doresc sa se „sacrifice” totalmente odihnii – fara griji cotidiene – e optional de ales un hotel: restaurant cu mesele incluse, sali de forta, saloane SPA, locuri de joaca si ingrijire a copiilor. In asemenea cazuri, la fel, numeni nu creaza obstacole de a lua masa la un restaurant din localitatea vizitata. :)

    Costurile, la fel, depind de categoria hotelurilor, alimentatia inclusa, departarea de la mare etc.

    Mergem în călătorie, cine ne întâlneşte la aeroport?

    Daca ati cumparat foaia turistica cu transfer aeroport-hotel-aeroport inclus, atunci la iesirea din aeroport veti fi intimpinat de reprezentantul turoperatorului. Denumirea operatorului si tipul transferului ( de grup sau individual) trebuie sa fie indicat in voucherul turistic.

    Vreau să închiriez o maşină în străinătate, de ce am nevoie?

    Pentru a inchiria un automobil, trebuie sa va adresati la o companie care ofera servicii rent-a-car. Trebuie sa dispuneti de permis de conducere international, pasaport de strainatate si bani. Multe companii iau un deposit si percep doar plata in avans.

    Este posibil cazarea în hotel înainte de ora 14:00?

    In majoritatea hotelelor, cazarea in numar (check in) are loc la ora 14:00, cind puteti intra in camera, si eliberarea numarului (check out) trebuie sa fie pina la 12:00. Citeodata unele hotele merg in intimpinarea turistilor, si in limita disponibilitatii camerelor, permit cazarea mai devreme, sau eliberarea camerei mai tirziu, in cazul in care turistii au cursa seara. Totul depinde de conceptia hotelului si numarul de cameri disponibile.

    Ce înseamnă transfer?

    In sfera turismului, de obicei, transfer inseamna acordarea transportului turistului (conform itinerarului) aeroport – hotel –aeroport.

    Ce servicii includ un pachet turistic?

    Un pachet turistic standard include asa servicii ca: voucher pentru cazare, alimentatia, transfer pina la hotel , transport, asigurarea medicala.

    Ce înseamnă că hotelul este în “stop sale”?

    Hotelul se afla in perioada de “STOP SALE” – este o exprimare in domeniu turistic ce inseamna ca camerele de orice categorie in hotelul dat pe perioada aleasa de catre turist nu sunt disponibile. In aceasta situatie turistul trebuie sa aleaga alta data de cazare in hotelul anumit (in dependenta de disponibilitatea camerelor) , sau managerul companiei noastre vă va propune alte posibilitati de cazare.

    În ce ţări se poate de scăldat pe timp de iarnă?

    In perioada noiembrie-februarie destinatiile populare pentru scaldat sunt: India, Maldive, Seychelles, Cuba, Dominicana, tarile din Sud-Estul Asiei: China, Vietnam, Thailanda. Deasemenea anul imprejur conditii favorabile pentru odihna sunt in Egypt si Indonesia, doar ca In decembrie-ianuarie in Egyp este sezonul vinturilor, iar Indonesia -umeditatea este inalta.

    Ce este asigurarea STORNO?

    Asigurarea storno garanteaza rambursarea cheltuelilor pentru odihna, in cazul anularii sau schimbarii perioadei sejurului, din motive de sanatate a turistului sau rudelor, refuzul in deschiderea vizei, in cazul în care daunele elementare sau furturile prin spargere influenţează grav proprietatea persoanei asigurate, iar în urma acestor evenimente prezenţa persoanei asigurate este indispensabilă.

    La cine ne adresăm în caz de probleme în timpul odihnei?

    La intilnirea in aeroport turistilor li se dau datele de contact a ghidului, care ii cureaza pe tot parcursul odihnei. El vine la hotel la cerere sau are oral stict de lucru. In cazul apariliilor unor probleme, in primul rind va adresazi ghidului. Deasemenea puteti contacta telefoanele care sunt indicare in vaucherul turistic a partenerilor si telefonul liniei fierbinte, care lucreaza 24 ore.

    Ce înseamnă ofertele “Fortuna” sau “Bingo”?

    Foarte des in perioada sezonului de virf multi turoperatori fac oferte «Bingo» / «Fortuna». Aceasta inseamna ca la momentul rezervarii turului se stie numai destinatia, regiunea sejurului si cite stele va avea hotelul. Denumirea hotelului va fi cunoscuta la momentul aterizarii la aeroport. De obicei oferta Bingo are un pret mai accesibil decit un tur intr-un hotel concret de aceeasi categorie.

    Am ales un sejur, am încheiat contractul cu agenţia de turism, am achitat un avans şi managerul îmi spune “confirmarea o să fie în 48 de ore”. Ce înseamnă asta? Nu voi pierde banii?

    Cind alegeti si achitati turul, managerul face rezervare anume pentru voi. Asta inseamna, ca rezervarea este transmisa la hotel si personalul departamentului de vinzari trebuie s-o prelucreze individual, ca si multe alte rezervari care vin in fiecare zi din orice colt al lumii. Procesul acesta dureaza de la 10 minute pina la 48 de ore si depinde de multi factori (de exemplu, diferenta de ora). La momentul cind disponibilitatea camerei este confirmata, managerul agentiei primeste un raspuns pozitiv. Asta si este confirmarea turului. Pina la momentul confirmarii puteti in orice moment sa reziliati contractul si toata suma o sa fie restituita.

    Am nevoie de vaccină dacă doresc să vizitez o ţară exotică?

    Majoritatea tarilor nu obliga turistii sa-si faca vaccinuri. Totusi exista destinatii, unde sunt recomandate persoanelor straine anumite vaccinuri pentru a evita contaminarea anumitor maladii. Astfel pentru siguranta d-stra, trebuie sa va consultati cu un medic imunolog.

    Ce este un tur individual?

    Turul individual – este calatoria cu scop touristic, care se organizeaza in conformitatea cu cerintele turistului. Pe linga cazarea in hotel si biletele la avion, managerul agentiei de turism poate organiza transfer individual, bilete de intrare, excursii, deasemenea ghid vorbitor in limba turistului, pe intreaga durata a calatoriei.

    Cum primesc asistenţă medicală în călătorie?

    Pachetul turistic procurat in agentie include obligatoriu si asigurarea medicala, unde este indicata informatia referitoare la actiunile care trebuie intreprinse pentru a primi ingrijire medicala. In cazul in care aveti nevoie de asistenta medicala trebuie sa telefonati la numerele de telefon indicate in polita, si sa spuneti operatorului datele personale, ce sa intimplat si locul unde va aflati. In acest caz ve-ti primi ingrijirile de rigoare, si daca este cazul ve-ti fi transportat la spital. Toate serviciile vor fi achitate din contul companiei de asigurari.