Evenimentul va avea loc pe 29.-30.11.2016 în Chișinău,Jolly Alon Hotel & Business Center
Str. Maria Cibotari 37. Limba de comunicarea în cadrul acestuia va fi engleză.
În cadrul trainingului veți afla răspunsul al următoarele întrebări:
Marketingul online pentru prestatorii de servicii turistice
Cum să vindeți servicii turistice pe site-ul Dvs.?
Cum să utilizați rețelele de socializare pentru a promova serviciile Dvs?
Cum să creați și desfășurați campanii eficiente de marketing online?
Cum să folosiți platformele de rezervare online pentru a crește gradul de ocupare?
Formarea de relații cu clienții în sectorul turistic
Cum să formați relații de calitate cu clienții Dvs?
Cum să identificați necesitățile clienților Dvs și cum să le satisfaceți?
Cum să utilizați feedback-ul pentru a îmbunătăți serviciul de relații cu clienții?
Cum să răspundeți la reclamații si să fidelizați clienții?
Aceste activități sunt implementate de GIZ GmbH Programul Regional „Consolidarea turismului transfrontalier în Dunărea de Mijloc și de Jos prin Centrul de Competență Dunăreană (CCD), care tinde să conecteze și să încurajeze organizații publice, private și ONG-uri din sectorul turistic din regiunea Dunăre de Mijloc și de Jos. CCD creează legătura între părțile interesate, consolidând cooperarea în domeniul turismului și îmbunătățind dezvoltarea generală a regiunii.
Acest eveniment este organizat cu suportul Centrului de Promovare a Turismului Vinicol din Moldova și în parteneriat cu Agentia Turismului a Republicii Moldova.
Dacă sunteți interesat de a participa în acest training, Vă rugăm să completați chestionarul de pe următorul link https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftrvseH4pYuYgkdNsuRKdo__s25PvFlTXBYn1S8En4a3-JRw/viewform și să confirmați participarea Dvs până pe 22 Noiembrie 2016. Costurile participării sunt acoperite de către organizatori și sunt disponibile locuri limitate. Doar candidații selectați vor fi contactați. Mai multe detalii despre agenda evenimentului și logistică vor fi expediate ulterior.