Descoperă un loc nou pe hartă #BeOurGuest #VisitMoldova. Mă uit cu ochi de “străin” și recunosc că mă convinge să aleg destinația

S-a lansat un nou spot de promovare turistică a țării. Încerc să mă uit cu ochi de “străin” și recunosc că mă convinge să aleg destinația. Dacă mi-ar propune cineva să stau la vorbă și la masă într-o familie de marocani, indieni, filipinezi, argentinieni, eu cu mare drag aș merge. De ce? Fiindcă turismul înseamnă emoție, comunicare, autentic apoi obiective turistice (chiar dacă obiectivele turistice arhitecturale, naturale sunt mai ușor de promovat și net mai profitabile).

Presupun că echipa implicată în proiect a avut ceva de muncă să creeze conceptul și povestea. Ca să nu mai zic de suspansul în jurul imaginii eroului principal. Bravo!

Și, spre final, citesc pe Facebook comentarii: “cică iar Orheiul Vechi?…”. Da, mi se pare corect, nu poți dezvolta simultan zeci de produse turistice, trasee turistice…e suficient să fie 2-3 dar cu o infrastructură acceptabilă. Dacă sunteți atenți, nici în orașele mega turistice nu au multe trasee. Poate doar interpretări diferite, dar traseele sunt aceleași.

Pentru detalii accesați și site-ul http://moldova.travel/

PS. Asemănarea personajului cu Brad Pitt va aduce vizibilitate internațională. Iar partea finală e absolut genială! Bravo echipei!