Să administrezi un colectiv de peste 250 de angajați nu este atât de ușor, însă deloc imposibil. Cel mai dificil probabil este să-i motivezi să se implice în campanii, în programe educative de sănătate, în activism civic, să-i fidelizezi pentru ani în șir. Asta facem noi, cei de la „Trigor AVD” SRL, una dintre cele mai mari companii din sfera serviciilor de distribuție și logistică din Republica Moldova. Am povestit pentru Agora.md despre ce înseamnă pentru noi implicare și dedicație și cum să motivezi oamenii să „iasă din fișa de post” și din obligațiile de birou măcar pentru câteva ore.
De-a lungul celor 17 ani am reușit să stabilim parteneriate de durată cu mai multe companii internaţionale, precum: Unilever, Kimberly Clark, Ferrero, Tchibo, Philips, Chateau Vartely, Henkel, Coca-Cola etc. Absolut toate serviciile de vânzare, marketing şi trade marketing pe care le dezvoltăm sunt implementate în acord cu strategia furnizorilor şi clienţilor. Avem o flotă de transport de peste 150 de mijloace de orice capacitate, care asigură rapiditatea în livrare și o autonomie care ne dă multă încredere și perspective.
În cadrul companiei sunt peste 250 de persoane, dintre care 80 lucrează de peste 10 ani. Suntem foarte atenţi la proiecte pe care le organizăm şi dorim foarte mult să fie implicat, pe cât posibil, fiecare angajat Trigor AVD.
– Bunăoară în cadrul companiei demarăm aşa numitele programe de sănătate, prin care invităm colegii să facă anumite investigaţii medicale, la unele dintre cele mai bune centre private din Chişinău. Doar în ultima jumătate de an s-au făcut zeci de investigaţii, precum: ecografie, mamografie, Testul Papa Nicolau. De aceste investigaţii au beneficiat peste 50 de angajate, iar bucuria cea mai mare este când primim mesaje prin e-mail sau la telefon şi ne comunică colegele: „la mine totul e bine”.
– Alt proiect de suflet, deja cu tradiţie, se numeşte Clasa I, în luna august pregătim rechizite şcolare pentru copiii colegilor care merg în clasa I, practic toate rechizitele pentru un început frumos în lumea cunoştinţelor.
– Anual organizăm diferite teambuildinguri tematice. Pe parcursul anilor am mers în diverse excursii împreună cu toţii, atât prin R.Moldova, cât şi Ucraina, România, Bulgaria. Organizăm diferite ateliere interesante, bunăoară acum 30 de colegi, au învăţat pas cu pas cum să prepare cozonaci de Paşte.
– Anul acesta am demarat un proiect comun cu verde.md pentru plantarea arborilor, sperăm să fie începutul unei tradiţii frumoase şi să ne implicăm anual la înverzirea oraşului. 57 de copaci au fost plantaţi în această primăvară lângă strada MihaI Viteazu.
– De aproape 3 ani, organizăm Şcoala de Engleză împreună cu American Language Center. De altfel, susţinem colegii interesaţi să se instruiască suplimentar, împreună cu companii de traininguri din Chişinău, oferim diferite workshopuri pentru îmbunătăţirea abilităţilor în Excel, Power Point, 1C. Sau traininguri tematice referitoare la procesul vânzării, comunicării, negocierii, managementul resurselor umane.
– Echipa de tenis de masă şi echipa de futbol Trigor AVD, deja de ani buni sunt alături de Hospice of Hope Moldova şi de toate evenimentele sportive, cupele sportive, pe care le organizeză. Iar dacă vorbim despre caritate, susţinem şi iniţiativele individuale ale colegilor noştri, care de altfel sunt organizate foarte des.
– Anual, suntem alături, de târgurile de caritate organizate de International Women’s Club of Moldova.
Ne dorim ca fiecare coleg să simtă că sunt parte din familia mare Trigor AVD. Susţinem iniţiativele legate nemijlocit de activitatea zilnică (tot ce înseamnă procesul de vânzare), cât şi ideile care promovează valorile sănătoase într-o companie mare.
De aceea, invităm colegi noi în echipă, să împărtăşească valorile şi viziunile companiei. Primul pas, doar să trimită CV-ul la office@trigor.md