Natura – principala temă de comunicare a Organizației Germane pentru Turism, în anul 2016

„Vacanțe în inima naturii” este tema campaniei globale din 2016, desfășurată de Organizația Germană pentru Turism. Aceasta se bazează pe cele peste 130 de monumente ale naturii din Germania – 16 parcuri naționale, 15 rezervații ale biosferei UNESCO și 104 parcuri naționale. Subtemele „Surprize în natură” și „Plăcerile Naturii” dezvăluie părți mai puțin cunoscute ale destinațiilor din Germania.

„Într-un studiu al Organizației Germane pentru Turism, 37% dintre vizitatorii internaționali au numit ‘peisajul și caracteristicile acestuia‘ ca fiind unul dintre cele mai importante criterii pentru alegerea destinației de vacanță, imediat după ‘atracțiile locale‘, care se situează pe primul loc”.
2.6 milioane de europeni vizitează Germania pentru o vacanță în aer liber, făcând-o alături de Austria și Franța, una dintre cele mai populare destinații pentru iubitorii de natură. Mai mult de o treime din suprafața terestră a Germaniei este sub protecție specială de parc național sau parc natural, ceea ce îi situează în a doua poziție la nivel mondial în această privință.
Pe website-ul general al Organizației Germane pentru Turism www.germany.travel/nature există deja secțiunea dedicată acestei teme, ce include o hartă interactivă a monumentelor naturale ale Germaniei, cu conținut detaliat pentru fiecare dintre cele 16 parcuri naționale, 15 rezervații ale biosferei și pentru 48 de parcuri naturale. Bayerischer_Wald

Bild_5

Fraenkische-Schweiz-Wandern

Hohes_Polster

Nationalpark_Bayerischer_Wald_der_Grosse_Arbersee__DZT_Joachim_Messerschmidt

Rotes_Moor_19

Fotografii și articol publicat cu acordul http://www.germany.travel

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *